Peruuntunut esitys

Miten toimin lippujen kanssa, kun esitys peruuntuu?

1. Esityspäivän vaihtaminen

Voit olla yhteydessä lipunmyyntiimme, niin vaihdamme lippusi toivomallesi esityspäivälle. Näet kalenteristamme esityspäivät, joissa on tilaa. Ilmoita lipunmyyntiimme lippujen tilausnumero, uusi esityspäivä ja sähköpostiosoitteesi.

2. Lippujen arvon muuttaminen lahjakortiksi

Ilmoita lipunmyyntiimme sähköpostitse lippujen tilausnumero ja kotiosoitteesi, niin lähetämme lahjakortin sinulle postitse kotiin. Lahjakortti on vuoden voimassa ja käy sekä Helsinginkadun että Suomenlinnan kesäteatterin näyttämön esityksiin.

Lipunmyynnin sähköposti: lippukassa@ryhmateatteri.fi

3. Rahojen palautus

Jos haluat, että palautamme sinulle rahat lipuista peruuntuneeseen esitykseen, täytä alla oleva Ticketmasterin palautuslomake. Ilmoita lomakkeella tilinumerosi ja liitä kuvat lipuistasi.

Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja. Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua. Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle. Palautusten käsittelyaika Ticketmasterilla on tällä hetkellä 30 vuorokautta.